Вітаємо Вас на сайті SmartEco!

Компанія SmartEco – лідер на ринку сонячної енергетики Рівного. Ми першими в регіоні почали професійно займатись встановленням сонячних електростанцій для приватних господарств та бізнесу. В нашому інтернет-магазині ви можете придбати якісне обладнання провідних світових брендів за приємними цінами: сонячні панелі, інвертори та готові рішення. А ще ми любимо свою справу, чудово знаємось на ній і можемо задовольнити вимоги найвибагливішого клієнта.У нас продається лише сертифіковане та перевірене в роботі обладнання. Ви можете обрати обладнання самотужки або отримати вичерпну консультацію в кваліфікованого спеціаліста. Для підбору оптимального рішення наші досвідчені фахівці ретельно вивчають об`єкт: рівень сонячної інсоляції, споживання електроенергії, особливості конструкції даху.Компанія SmartEco реалізує проекти різної складності протягом найкоротших термінів.Багаторічний досвід встановлення та запуску сонячних електростанцій допоможе підібрати найоптимальніше технічне рішення саме під ваш проект. Також ми розробили лінійку готових рішень, які підійдуть для найбільш типових випадків. Основним напрямком роботи компанії сьогодні є підключення сонячних електростанцій під «зелений» тариф.

Сонячні електростанції у Рівному – це СмартЕко!

У нас Ви отримаєте:
- Найкращі ціни в регіоні;
- Професійний підхід;
- Сертифіковане обладнання від провідних брендів;
- Гарантію до 25 років на обладнання;
- 2 роки гарантії на монтажні роботи;
- Якісне сервісне обслуговування;
- Страхування Вашої сонячної електростанції;
- І ще багато приємних бонусів.



Гарантійні зобов’язання. Договір публічної оферти

СмартЕко » Гарантійні зобов’язання. Договір публічної оферти
Гарантійні зобов’язання. Договір публічної оферти 2018-01-10T20:34:52+00:00

Умови гарантійного обслуговування продукції СмартЕко ТОВ

Відповідно до корпоративної політики Компанії, а також з урахуванням вимог закону «Про захист прав споживачів» на всю продукцію встановлюється гарантійний період, термін якого залежить від категорії обладнання. Гарантійний період обчислюється з моменту продажу виробу Клієнту. Дата продажу, відомості про Клієнта і придбаний товар, повинні бути своєчасно і чітко записані Продавцем в гарантійний талон. Якщо такого немає, інформація береться з видаткових документів на дане устаткування.

Умови гарантії:

  1. Цією гарантією Компанія гарантує відсутність заводського браку і безперебійну роботу обладнання протягом терміну зазначеного в гарантійному талоні. (Гарантійний талон видається разом з Товарною (видатковою) накладною).
  2. Якщо протягом гарантійного терміну виявиться, що обладнання має неякісні вузли, Компанія зобов’язується здійснити ремонт виробу або замінити його пошкоджені частини. Замінені деталі переходять у власність Компанії.
  3. Підставою для розгляду претензій щодо виконання гарантійних зобов’язань є Акт виходу з ладу (Рекламація).
  4. Розгляд звернення і роботи в рамках цієї гарантії здійснюється впродовж 14 днів з дати отримання рекламації Компанією. У виняткових випадках цей строк продовжується, коли потрібен час для доставки устаткування або окремих його частин.
  5. Гарантія буде надаватися тільки в тому випадку, якщо Клієнт надав гарантійний талон або документ, що підтверджує оплату виробу (касовий або товарний чек і накладна).
  6. Компанія залишає за собою право відмовитися від безкоштовного гарантійного обслуговування обладнання або його заміни, якщо вищевказані документи не можуть бути надані, або інформація, яка в них викладена, неповна, а також документ заповнений нерозбірливо, з виправленнями, що не завірені відповідними печатками і підписами.
  7. Компанія цією гарантією бере на себе відповідальність тільки за ремонт або заміну обладнання, але не за будь-який непрямий збиток, що виник в результаті дефекту або виходу з ладу обладнання.
  8. Компанія залишає за собою право приймати рішення про заміну обладнання або його вузлів, що вийшли з ладу, або можливість їх ремонту на місці.
  9. Виконана гарантійна послуга не продовжує гарантійний термін. Гарантія на замінені частини закінчується із закінченням терміну зазначеному в гарантійному талоні.
  10. Компанія має право відмовити у виконанні гарантійних робіт або обслуговування, якщо Клієнт здійснив оплату не в повному розмірі за обладнання або інші попередні послуги.
  11. Клієнт повинен сприяти працівникам сервісу при вивченні (аналізі) гарантійного звернення.
  12. Клієнт зобов’язаний прийняти виконані гарантійні роботи відразу після їх завершення і підтвердити це письмово в акті виконаних робіт, копію якого він отримує.

Умови відмови від гарантійних зобов’язань:

  1. Гарантійні зобов’язання та безкоштовне гарантійне обслуговування не поширюється на механічні ушкодження, що виникли після передачі товару Клієнтові.
  2. Якщо виріб при транспортуванні не було упаковано в оригінальну або іншу упаковку і внаслідок цього виріб отримав пошкодження.
  3. Гарантія не поширюється, якщо тип і серійний номер виробу змінені, скасовані або видалені, або вони нечитабельні.
  4. У випадку виявлення пошкодження або зриву пломби, обладнання автоматично знімається з гарантійного обслуговування, і будь-які роботи, які будуть проводитися з обладнанням далі, повинні бути компенсовані Клієнтом в повному обсязі.
  5. Дана гарантія не буде відшкодовувати або покривати пошкодження, які сталися внаслідок будь-яких змін, які могли бути зроблені з обладнанням без попереднього письмового узгодження з сервіс – інженером Компанії.
  6. При виникненні поломок або несправностей, викликаних недотриманням правил експлуатації, в тому числі незастосування додаткового обладнання, передбаченого експлуатаційними документами.
  7. При порушенні правил експлуатації. Експлуатація з несправними або не призначених для цього обладнання додатковими і витратними матеріалами.
  8. Якщо обладнання було неправильно підключено до зовнішніх інженерних систем (не відповідна напруга мережі, недостатня потужність тощо).
  9. Гарантійні зобов’язання не поширюються на пошкоджені електронні плати з ушкодженнями, які явно свідчать про дію на них підвищеної (за межами норми) напруги і струму. Такі пошкодження, наприклад, як: перегорання запобіжних деталей, вигоряння електронних ланцюгів, сліди підпалу в місцях, де проходить номінальна напругуа220 В, і т.д. В цьому випадку електронна плата передається в ремонт або замінюється на нову за рахунок Клієнта.

Особливі умови зняття обладнання з гарантії:

  1. У разі застосування обладнання не за призначенням, при виході з ладу в результаті недбалого перевезення, або виникненні інших форс-мажорних обставин.
  2. У разі некоректної установки обладнання, порушення правил монтажу електропроводки, трубопроводів, монтажних рам і інших компонентів системи.
  3. У разі якщо обладнання пошкоджено через використання кронштейнів, кріплення та інших монтажних компонентів, що не поставлялись Компанією.
  4. У разі якщо обладнання пошкоджено в результаті впливу вітру швидкістю, що перевищує 150 км / ч.
  5. У разі якщо обладнання піддається впливу умов навколишнього середовища або механічних сил, які перевищують допустимі рівні.
  6. У разі якщо пошкодження викликані несправністю частин, аксесуарів або компонентів сторонніх постачальників.
  7. У разі якщо технічне обслуговування або ремонт обладнання виконувався не співробітниками Компанії.
  8. У разі якщо обладнання під дією зовнішніх сил змістилося від своєї первісної точки установки і введення в експлуатацію.
  9. Якщо недолік викликаний дією непереборних сил (пожежа, затоплення, природні катастрофи тощо), неналежної вентиляцією, нещасними випадками, підвищеною вологістю, перепадами напруги, навмисними або необережними діями споживача або третіх осіб;
  10. Якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину обладнання сторонніх предметів, речовин, рідин, комах, тварин, пилу або осаду і т.п.

Післягарантійне обслуговування:

Після закінчення гарантійного терміну обслуговування, Компанія пропонує післягарантійне обслуговування, яке включає в себе консультації, сервісне обслуговування і ремонтні роботи, спрямовані на запобігання та усунення несправностей устаткування і окремих його комплектуючих.
Будь-які післягарантійні роботи здійснюються на замовлення Клієнта та за його кошти.